pátek 11. února 2011

My favorite products

Tady vám představím několik oblíbených produktů.

Absolutní jednička je pro mě Nivea Angel Star! Vypadá dobře a navíc krásně voní po malinách!
1) Deodorant- Je skvělý! Jenom je škoda, že je tak malý a proto rychle dojde:(


2)Tělové mléko - naprosto skvělé:)

Jako další je sprchový gel HelloKitty z H&M. Koupila jsem ho ve Vídni. Ale možná bude k sehnání i v ČR.
Krásně voní po jahodách. Takže ten kdo miluje jahody si tenhle sprcháč zamiluje!

Tohle jsou moje nejoblíbenější laky na nehty.
černý-essence
modrý- s-he
růžový- tak to už nevím odkud ho mám:D
Bílý- s-he
Červený, růžový a průhledný- essence
Průhledný se třpytkami- s-he
Fialový- essence


Ráda se starám o své vlasy. Proto používám balzám na vlasy a kondicionér z bambuckého másla.
Po nich mám krásné, hebké a lesklé vlasy.


A nakonec. TO bez čeho nikam neodejdu:D
Moje kosmetická taštička se šminkama.

Kosmetická taštička- Rimmel
Zrcátko- to už mám strašně dlouho takže nevím odkud je, ale asi něco od Fitness:D
Trešnový balzám na rty - Labelo
Make up (Stay matte- nejsvětlejší odstín) - Rimmel
Řasenka- Oriflame
Černé linky- Essence
Lesklý balzám na rty- Essence







Žádné komentáře:

Okomentovat