čtvrtek 17. února 2011

Nehty s květinovým vzorem

Konečně jsem si udělala nový nehty! A musím říct, že se mi povedly:)




Použila jsem:
Odstín 05 sweet as candy

Odstín 08 ultimate pink


A nakonec jsem použila průhledný lak od essence (třetí zprava)
a průhledný se třpytkami (druhý zprava)od S-he

NIC NA TOM NENÍ!:
1) Natřeme vrchní 1/3 nehtu světle růžovým lakem.
 2)Po zaschnutí uděláme na levé straně nehtu žlutou tečku.
 3)Tmavě růžovým lakem uděláme okvětní lístky, můžete to udělat vatovou tyčinkou  nebo speciálním  zdobícím štětečkem na nehty. (já jsem si na to koupila v DM štěteček na linky na oči za 50kč)
4) Na pravé straně uděláme několik tmavě růžových teček
5)Dole uděláme několik světle růžových teček.
 6) Nakonec můžeme dodělat několik fialových čárek okolo kytičky a přetřít třpytivým lakem.
7) Přelakujeme průhledným lakem.





Žádné komentáře:

Okomentovat