středa 23. února 2011

Výprodej v Takku

Ano, přesně tak, dneska jsem byla na výprodeji v Takku. Když jsem uviděla tu frontu a tolik lidí, přemýšlela jsme jestli má cenu, tam vůbec chodit. Nakonec jsem šla. A ulovila jsem podprsenku, ryfle a tílko, na kterém asi vyzkouším svou první DIY. Ale teď nevím jestli ho nebude škoda:// Chtělo by to taky nový foťák třeba zrcadlovku a hlavně dobrého fotografa. Samospoušť mi už nestačí:/ :D Tak se předem omlouvám za fotky.
Outfit jsem zkusila vylepšit pár doplňky.



5 komentářů:

  1. Taky mám samolepky do Takka a chci omrknout! Kde jsi byla ty?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký úlovky a super fotky! :) Moc ti to sluší, jo a díky moc za komentář. :) Bohužel jsem našla jen fotku tech DIY tady: http://weheartit.com/ a ne jako návod. :/

    OdpovědětVymazat
  3. cute, love the pink key necklace!

    rockoomph.blogspot.com

    OdpovědětVymazat