čtvrtek 10. února 2011

Wild Zebra Nails

Jak už jsem se zmínila ráda se věnuji modeláži nehtů.Nechávám se inspirovat návrhy z youtube nebo podle nějaké fotky. A často se mi to povede. Bohužel jsem si své výtvory moc nefotila, takže sem dám aspoň videa nebo fotky podle kterých jsem to dělala. Ale odteď to začnu fotit.:)
Strašně moc se mi líbí vzor zebra.
Tohle byl pokus o růžovozebrované nehty. Myslím že se celkem povedli ne?:)
Zde přikládám odkaz na video podle kterého jsem se nechala inspirovat

                                     

Také jsem zkoušela jednoduché zebra nails. Jsou jednoduché, ale přesto krásné. Dobře vypadají, když je přetřete průhledným lakem se třpytkami.
(tohle je fotka z netu, ty svoje jsem bohužel nevyfotila ale byly skoro stejné)

                                          
                                                    Podle tohohle videa jsem je dělala i já.

Žádné komentáře:

Okomentovat