úterý 22. března 2011

Attempt number 6

Sakra, zas na mě něco leze, takže jsem ze školy vypadla dřív:) Bomba, vypadá to že mám zase zánět průdušek, zrovna když je venku tak hezky shit://. Dneska začíná můj šestý pokus o hubnutí, a to už doopravdy. Nakoupila jsem si spoustu ovoce tak se budu živit co nejvíc ovocem. Celkem se na to těším a doufám že to konečně vydržím a zhubnu tak 5 kilo. Já to prostě musím dát! Mám staženou Zumbu tak to půjde snad rychleji:)
Nevím co jsem si myslela, když jsem šla na OA je tam strašně moc holek a tím pádem má spousta holek stejné věci a už mě to štve:// Ještě že jsem si nekoupila svetr , který jsem tak moc chtěla, protože teď ho tam má 10 holek. Je to šílený asi začnu nakupovat na netu:/

Takhle teď bude vypadat moje snídaně!

A ještě malá otázečka nevíte někdo co to jsou za sušenky? Teď je vydávám na netu celkem často, zajímalo by mě jak to chutná!:)



4 komentáře:

  1. jsou to makarony a prodávaj je v pekárně Paul v Praze a nebo v Paříži úplně všude :)

    OdpovědětVymazat
  2. to jsou makronky!!!ne makaronky!!v cestine jsou to makronky, a v anglictine macarons!viz google;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukýnka mě stála 850,- :) a děkuji děkuji, je to tetování a jsem to já :D

    OdpovědětVymazat