sobota 5. března 2011

Black & Pink

Tak jsem přijela z lyžáku úplně domlácená a prdel mám modrou, ale naučila jsem se jezdit na snowboardu! Takže zas něco umím:)) Chtěla bych se tomu věnovat i nadále, no snad to vyjde. Není lepší pocit než sjet dolů ze svahu bez spadnutí .. mmm.. a ten pocit adrenalinu! Chci zpět. Jo, a taky jsem tam měla každý den masáže od spolužáků a spolužaček.:D
Když jsem listovala InStyle všimla jsem si mini článku o dvoubarevných nehtech. Je to něco jako obrácená francouzská manikůra, podle mě:D A pak jsem to viděla ještě v CosmoGirl, které už mám dlouho doma.
Tak jsem to taky zkusila a výsledek je úžasný!
Omlouvám se za kvalitu fotky asi se mi třepaly ruce:D

Použila jsem tyto laky.

    
  A na závěr pár fotek z chystání se na poker:) Mám nějaký špatný zlozvyk,  fotím se 3 minuty před odchodem a pak nestíhám :D
Svetr- Ann Christine
Šátek- Tally Weijl
Jeany - Takko





1 komentář:

  1. černo růžová kombinace je pro mě nej kombinace !
    černá z doby mé střední a divoké doby punku, rocku, gladiator, kurta cobaina a růžová zase doba vejšky, kdy jsem jí nějak začla milovat díky prasátku z medvídka pú a necejtila se na to vůbec přestárlá :))

    OdpovědětVymazat