středa 16. března 2011

I want (need) ...

Dneska mi konečně přišel katalog Halens, většinou si tam vyberu tak jednu věc, ale teď bych si jich koupila aspoň 10, kdyby to tam nebylo tak drahé:/ Tak vám aspoň ukážu na co si dělám zálusk.
Já vím šatů mám hodně asi šestery ( o nich v brzké době udělám post), ale tyhle vypadají božsky!
cena 599kč
Léto se už blíží a já nutně potřebuju plavky pár jsem si jich už vybrala na asos.com
Jsou tu jenom vršky, spodky jsou jednoduché a mají stejnou barvu jako vršek:)
Ale mám strach nakupovat na netu plavky, protože mi beztak nebudou slušet, ale aspoň mám představu co chci:)
Tohle byla menší ochutnávka:D

Hodily by se mi tyhle silonky

A tohle chci ze všeho nejvíc!♥ Řekla bych že bassebalky teď hodně frčí:)
Tak tohle byl menší seznam toho co chci (potřebuju), takže pokud nevíte co s penězma tak tady máte inspiraci:D






2 komentáře:

  1. ty silonky a saticky bych taky brala!

    OdpovědětVymazat
  2. ty šaty, plavky, silonky, mikča
    všechnon to chci!

    OdpovědětVymazat