středa 9. března 2011

I ♥ ...

Boty na podpatku! Konečně už na tom umím chodit a pár jich už mám doma.:) (A tyhle vypadají opravdu luxusně)







Starbucks! Lahodné kafe za hříšné peníze:D Bohužel se dostanu do Starbucksu 1-2x za rok:( Ale když už dam jdu musím si dát to jejich výborné latté. Snad se ho brzy dočkám i v Olomouci nebo aspoň v Ostravě.









Gossip Girl! Tohle je doslova moje závislost.
Nemůžu se dočkat každého úterý, až uvidím nový díl.
A navíc Nate je tááák sladkej♥










My boyfriend! On je to nejlepší co mě potkalo♥












Pretty Litlle Liars! Další seriál na kterém jsem závislá.
Nejdřív jsem myslela, že je tu stupidní napodobenina Gossip Girl, ale přišla jsem tomu na chuť.











Volejbal! Už několik let hraji závodně volejbal. Zamilovala jsem si tenhle sport.









Poker! Hra o štěstí, ale taky o tom kdo umí dobře blafovat. Věnuju se mu skoro každý pátek. Není lepší pocit než hrabat hromadu žetonů k sobě♥:D










Nákupy! Tak tohle miluju úplně nejvíc. Nové oblečení, doplňky, boty ááách♥ A nejradši nakupuju šaty. Doma už mám slušnou sbírku:)










A na čem ujíždíte vy?:)











2 komentáře:

  1. GG!starbucks a podpatky sdilim s tebou:)

    OdpovědětVymazat
  2. já sdílim podpatky, gossip girl, pokr, nákupy a taky závislost na mym přítelovi :)

    OdpovědětVymazat