úterý 15. března 2011

Jen růžová to může být

1) Nevíte někdo, jestli se dají ještě sehnat tyhle lodičky? Jsou ze Zary.
Od první chvíle co jsem je viděla, jsem se do nich zamilovala a chci je míít!:) Bohužel jsou z kolekce summer/spring 09:/// Takže prosím pokud byste o nich něco věděli tak mi pište!:) 


2. Ségra dneska koupila nový krásný růžový lak. Tak jsem ho musela hned vyzkoušet a ta barva je naprosto boží! Už teď je to můj nejoblíbenější lak. Lak maybelline odstín rose force12 strong pink.
Moje nové nehty, kde jsem použila tenhle lak. fialové třpytky a růžový lak od S-he. Psala jsem o něm v jednom z mích postů.





2 komentáře:

  1. Ty botky jsou nádherné! :)
    Zkus zapátrat na aukro, nebo někde na netu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou z limitovaný série a vyrobili jen pár kusů. Ale podívám se , jestli je ještě někde nenajdu :)

    OdpovědětVymazat