pondělí 21. března 2011

Lucky day

Takže prohlížeč proti mě asi něco má, protože mi nejdou nahrávat obrázky shit:/ možná to bude tím že mám přeinstalovaný kompl. Snad se to časem zlepší. Jinak dneska mi přišel email, že jsem vyhrála poukázku do Mcdonalds na 100Kč!! Woow, tak to se mi hodně líbí, protože jsem se přihlásila do soutěže a potřebuju co nejvíc hlasů, na to video se nemusíte ani dívat stačí když mi dáte hlas. Díky♥
Takže hlasujte tady :)
Pak mi přišla od t-mobile sms na kouzelné úterý. Slyšeli jste o tom ne? Více informací zde. Například když půjdete do KFC a pošlete sms ve tvaru KOUZELNEUTERY KFC na 4603 tak vám přijde smska s kódem a tu ukážete prodavačce a máte druhej twister ZADARMO! A tak to funguje aji s lístkama na kina Cinestar.  THANK YOU T-MOBILE♥
Když jsem přišla domů tam mě čekal na stole kuřecí řízeček s bramborovou kaší (miluju kuřecí řízky!♥) a ted mi mamka oznámila že bude dělat tortily s kuřecím masem. I LOVE MY MUM♥ Takže další pokus o dietu jde do háje:/  A taky mám teď strašnou chuť něco péct, takže po víkendu do vidím na domácí cookies nebo kakaové muffiny, no, uvidíme:)

1 komentář: