čtvrtek 24. března 2011

Paris

Topím se v hromadě papírových kapesníčků a kochám se nad obrázky Paříže.
To je hrozné, buď jste už někdo byl v Paříži, nebo tam teď pojede a nebo dokonce tam zrovna je.  Tolik jste mě navnadili, že bych se tam strašně ráda podívala, přestože mě to do Francie nikdy moc netáhlo. Stačil by mi klidně nějaký eurovíkend. Máte s nějakým dobré zkušenosti a za dobrou cenu? Že bych rodiče ukecala za vysvědčení?:D Úplně si představuju, že bych se válela v letních dnech u Eiffelovky a chodila s nákupníma taška po Paříži. Nebo sedět v kavárně a kochat se pohledem na pěkné Francouze♥





5 komentářů:

  1. V Paříži jsem ještě nebyla, ale hodně mě to tam láká :-) Já myslím, že eurovíkendy nejsou špatná věc, ale možná tě vyjde levněji, když si koupíš jízdenku třeba u Student agency a zamluvíš si tam nějaký hostel ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. já byla dvakrat a zamilovala jsem si to mesto. v lete bych rad jela znova. presne valet se u eiffelovky a nakupovat. nejlepsi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem v Paříži dvakrát. Jednou prostřednictvím organizovaného zájezdu, jeli jsme autobusem a podruhé letecky a na vlastní pěst. Můžu říct, že na vlastní pěst to bylo mnohem zábavnější a svobodnější, protože jsem se nemusela držet skupiny a jít si kde jsem chtěla. Pokaždé jsem tam byla zhruba týden a zdaleka jsem nestihla vše, co jsem chtěla. Takže jsem tam určitě nebyla naposledy:) Určitě doporučuju Paříž navštívit (i když jsou i hezčí města:-)).

    OdpovědětVymazat
  4. Zkus euvikendy.cz
    Byla jsem s nimi v Paříži a spokojenost největší. Jsou levní a nástupní místa jsou různá, takže si můžeš vybrat =)

    OdpovědětVymazat