čtvrtek 10. března 2011

Proužky

Taky se už nemůžete dočkat jara a hlavně toho sluníčka? Strašně se těším až vytáhnu sukně, kraťase nebo šaty a nebudu chodit navlečená s deseti vrstvama po venku. Ale to není to o čem chci dneska něco málo napsat.Zjistila jsem, že mám hodně oblečení s proužkama. Asi na tom nějak ulítávám.:DA navíc to mám být trendem jara 2011, obvzlášť námořnické proužky. Takže to je jenom dobře.
Moje sbírka (není to úplně všechno, kalhotky a ponožky jsem nefotila:D)
Tenký svetr- Gate
Tílko- New Yorker
Tričko- Gate

¨
Černobílý svetr- Ann Christine
Růžové tričko- Orsay
Zelené- Orsay

Šaty- New yorker

 Ke sbírce patří ještě mikina a pyžamo.No myslím, že má toho celkem dost:)

A ještě k tomu jsem objevila pár luxusních věcí na netu.
Tyhle námořnické šaty za 340,- jenže je to z toho japonského obchodu, kde oblečení na fotce vypadá 
úžasně , ale ve skutečnosti je to hadr:/


Do nich jsem se zamilovala♥ Vypadají naprosto úžasně! a ještě k tomu ty boty.
Škoda, že nevím odkud ty šaty jsou:/ A navíc je to moc pěkná fotka.
Kdyby jste věděli kde je sehnat nebo nějaké podobné, tak mi pište budu moc ráda!:)






6 komentářů:

  1. Na asosu je to uplně jednoduchý stačí si vybrat..nevím co konkrétně chceš vědět ale poštovné je ted zadarmo..je to neuvěřitelné ale je to tak..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Prosímtě... já koukala na ty šaty u nás v Kolíně v New Yorkeru... Ale nebylo tam mé číslo, protože tam byli poslední... Prosímtě jakou značku (např.: Amisu, atd...) mají? A nevíš jesi je to kolekce 2011 nebo 2010...?

    OdpovědětVymazat
  3. to je z kolekce 2010. už je mám rok a jsou z kolekce amisu:)

    OdpovědětVymazat