neděle 20. března 2011

Shopping

Dneska jsem byla konečně na nákupech, a jsem celkem zklamaná skoro nic tam neměli:/ Ale už mám vybrané plavky, baseball jacket a cardinag, takže počkám až to zlevní a nebo najdu něco lepšího. Samozřejmě jsem z prázdnou neodešla.Taky jsem se těšila až navštívím H&M, protože všichni píšete, že odtamtud máte spoustu věcí, ale tam jsem prostě nic nenašla. Jenom se mi líbili jakési boty:) Navíc mě rodiče pořád hnaly ať si pohnu, tak jsme si to nakupování moc neužila:/ Taky se mi stalo, že jsem si koupila dvoje leginy za 198kč(původně jsem chtěla jenom jedny černý) a jdu pak do druhého obchodu a tam jsou černý legíny za 79kč. Grrrr:// Tak vám aspoň ukážu co jsem ulovila:)
Taška Adidas- A3 sport
Baleríny- deichmann
Sukně- C&A
Legíny - C&A
 Vzdávám to, jelikož mám dneska extrémně zpomalený net a nahrávám tu fotky hodinu a už mě to fakt  nebaví. Tak detaily oblečení uvidíte nejspíš zítra. Myslím, že jsem dneska nakoupila celkem dobře:) A taky jsem si všimla, že letos budou hodně letět proužky a námořnický styl. Proužky byly všude, kam jsem se jenom podívala:D




4 komentáře:

  1. No vidíš, jaký úžasný věci jsi pořídila!! :) Tu tašku mám taky. Je super, když jdu do fitka ;) A žádný nový šaty nemáš?

    OdpovědětVymazat
  2. bohužel ne, ale už jsem si nějaké vyhlédla:) tak jen počkám až budou za dobrou cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je vážně skvělá :)

    OdpovědětVymazat