čtvrtek 17. března 2011

Thursday

Jak jste si mohli všimnou mám novej desing blogu, je takovej obyčejnej, ale mě se líbí a doufám, že vám taky (časem ho ještě vylepším):) Protože jsem tento týden, psala každej den několik písemek tak jsem se dneska úplně na všechno vykašlala:D Dneska jsem měla den typu: ,,JÁ TO MRDÁM"  znáte to ne? Kdy je vám úplně všechno jedno. A taky mě štve to počasí, chci zpátky sluníčko a hlavně to teplo. Pořád přemýšlím o šatech, které jsem zmiňovala v minulém postu. Mám si je koupit, nemám si je koupit.. 600 Kč za šaty, které nutně nepotřebuju mi přijde moc. Ale tak mohla bych si udělat radost, no, uvidíme. Třeba je ještě zlevní:) Nesnáším když jdu do obchodu a tam vidím oblečení, které jsem si koupila o 200kč a více levnější:/ Takže to je něco málo z dnešního dne:) Musím sem prostě pořád něco každý  napsat, jinak neusnu:D Jo, a taky mi dneska přišel lak který jsem vyhrála v Giveway:) Moc děkuju:) Doufám, že vám zatím mé články baví!:)
Superman je bůh! :D

1 komentář:

  1. baví ! to počasí je strašné :/
    a být tebou, tak si radost udělám:))

    OdpovědětVymazat