sobota 26. března 2011

YES!

Při té svoji nemoci jsem se stihla podívat na nespočet filmů a seriálů. Už mi chybí jeden díl HIMYM, abych věděla kdo je jejich matka:D Začala jsem sledovat Jmenuji se Earl. Opravdu dobrej seriál. A stále čekám kdy zase spustí mou milovanou GG a kdy budou další díly Pretty Litlle Liars. Podívala jsem se konečně na film Hanební pancharti a musím říct, že je to opravdu luxusní film. Je to z období 2. světové války a hraje tam Brad Pitt. Mě filmy o druhé světové válce hodně zajímají. Ale to hlavní, co mám chci říct, je že jsem viděla film YESman a něco mě napadlo. Pořád si stěžuju jak je můj život nudnej a že není žádný vzrůšo. Asi to bude tím, že  skoro na všechno říkám NE. Tak mě napadlo, že budu říkat ANO a když se mi tam 2x chtít nebude. No uvidíme, třeba život bude o něco lepší a zažiju nové věci!:)



Žádné komentáře:

Okomentovat