čtvrtek 21. dubna 2011

ELLE fashion shopping weekend

Sice časopis ELLE nečtu, ale narazila jsem na tuhle akci, kterou pořádají ELLE fashion shopping weekend. Je to od 7-8.5 2011. Program vypadá hodně dobře. Předtím mě jenom štvalo, že nebydlím v Praze nebo aspoň blízko, ale teď mě to vyloženě s*re! Bohužel ani žádné příbuzné tam nemám a mám to tam tak daleko. Sakraaaa. Ale kdybych se té akce mohla zúčastnit tak by to byl beztak nejlepší den mého života! áááá bože jak já tam chci! Nevíte jestli to budou pořádat i příští rok? Jinak těm co tam jdou přeji ať si to užijí:)

zdroj: elle.cz

5 komentářů:

  1. ja se tam taky chystam
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. plánuji si koupit :) jinak, jak ses ptala na ten foťák, tak mám zrcadlovku Nikon D90 :)) a máš zajímavý blog :)..

    OdpovědětVymazat
  3. ach ne!! já taky bydlím daleko od Prahy.. ale díky bohu tam mám příbuzný.. ale ještě problém!! je mi teprve 11 :D mě by tam nechtěli :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych tam taky hned jela, ale mám to moc daleko :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Chápu tě já jsem z Brna a nejspíš tam jedu taky jsem musela dlouhatánsky dlouho přemlouvat rodiče aby mě tam hodily. Taky věřím že to bude skvěléééééé. Followuju tě tvé názory se mi líbí ;)

    OdpovědětVymazat