úterý 5. dubna 2011

Headscarf

Člověk tu chvilku není a už je tu tolik novinek, než jsem projela všechny blogy které sleduju tak mi to zabralo 45 minut. Jinak foťák je pořád v opravně takže si na outfitové posty ještě počkáte. Zítra mám v plánu navštívit Tesco kde má značka F&F 70% slevy ! A možná jsou ještě výprodeje v DM na kosmetiku S-he tak doufám, že tam na mě ještě něco zbylo. A protože se blíží Velikonoce přemýšlím, že si zkusím udělat DIY pírkové naušnice. Možná ještě prolezu pár sekáčů a budu doufat že něco ulovím.

V poslední době se mi začínají líbit šátky na hlavě. A nejvíc se mi líbí když to mají zavázané ve stylu "uklízečka":D Ale mě se to ještě nepodařilo takhle zavázat:/ No a taky nevím jestli bych na to měla s tím vylézt ven, protože by se to určitě neobešlo bez blbých poznámek:/






2 komentáře:

  1. to je taak roztomily a super styl na leto!

    OdpovědětVymazat
  2. ach,úžasné! ale ty blbe poznamky jsou zlo -,-''

    OdpovědětVymazat