neděle 3. dubna 2011

Inspiration for DIY shorts

Venku je tak krásně a já sedím doma, měla bych se učit na zítřejší test, ale šíleně se mi nechce. Tak projíždím všechny možné blogy. Narazila jsem na blog jedné slečny tady. Přečetla jsem snad všechny její posty. Ta holka je fakt dítě štěstěny. Co bych dala za to kdybych měla to co ona!:)

V příštích dnech se budu moct  konečně vrhnout na DIY SHORTS!:) Těším se jak malá:D Už mám vybraných pár návrhů.:) Tak uvidíme jak to dopadne. Hned jak budou hotové se určitě pochlubím v postu o nich:)





4 komentáře:

  1. úplně mi děláš chutě na nějáké diy šortky :D jenom musím sehnat pyramidy :/

    OdpovědětVymazat
  2. páni, tak tohle je super inspirace :) díky

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, jsou vážně dobré!

    OdpovědětVymazat
  4. tak jenom tak dál, ať se ti daří :) důležité je nejsít cca 4 hodiny před spaním, hodně pít vodu a též nějaký ten pohyb :)
    co nejíst, asi víš :)

    OdpovědětVymazat