pátek 22. dubna 2011

Leopard style

Kabelky, šátky, boty, trička, bundy legíny prostě všechno! Dřív mě to moc nebralo, ale teď se mi to hodně líbí! Zatím mám jenom tílko s leopardím vzorem a momentálně nehty:D
Taky jsem tomu trendu podlehla. Sice jsme u toho měla trošku nervy, ale nakonec se mi nehty celkem povedly. Největší dilema jsem měla jaké barvy použiju. Nakonec jsme vyprala růžovou, fialovou a černou.:)

A tady je taková menší inspirace:)
Taky vám musím ukázat tuhle přenádhernou řasenku! Kdyby nestále 683 Kč, tak už je moje!:D
ten noťas chci!♥
A tohle jsou žabky, které jsem nedávno objevila v Tescu v F&F:)



Myslím, že to stačí nebudu to tu celý spamovat obrázkama:D
Jaké věci máte vy se vzorem leoparda?:)









4 komentáře:

  1. ta rasenka je super, moje oblibena :) a ne jenom kvůli obalu

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo ta řasenka je nejlepší ;))

    OdpovědětVymazat
  3. Jé gepardí vzor!! :) Super blog. ♥ Jen tak dál :) nehtyyy

    OdpovědětVymazat
  4. úžasný lodičky, lepší Mac a nejlepší blog :))

    OdpovědětVymazat