neděle 10. dubna 2011

My new heels

Že by štěstí? Když si tak procházím Tescem a prohlížím si oblečení značky F&F a jdu k regálu kde mají výprodej bot, zahlédnu krásné boty na podpatku. Vypadaly opravdu božsky! Velikost 41! To obuju!:) A cena? Z původních 700 Kč sleva na 350 Kč.Byly tam poslední. Tak jsem je musela vyzkoušet. Slušely mi a dokonce i jedna paní mi je chválila:) Mám je vzít nebo nemám je vzít. Vzala jsem si je! Sice do nich budu muset nosit ponožky nebo je v něčím vycpat aby mi v tom nelítala noha, protože  jsou mi malinko větší:/


5 komentářů:

  1. jsou hezké, za tu cenu , neber to ;)

    OdpovědětVymazat
  2. určite by si našla aj krajšie ktoré by ti boli vzhľadom aj na veľkosť pohodlnejšie ale aj tieto sú pekné :) Inak veľmi pekný blog zaujímavé písmo bola by som rada keby si si pozrela aj môj

    www.coco-mocco.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Taky se mi párkrát stalo, že jsem se zamilovala do bot, který mi byly trošku větší.. ale kousek vaty do špičky vždycky pomůže.. takže tě naprosto chápu :D Botky jsou krásný a obdivuju tě, že se dokážeš udržet na takových jehlách :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám úplně ty samé :) jsou docela pohodlné ale mám opačný problém než ty - jsou mi trošku menší(normálně mám 39 ale koupila jsem 38 :D), takže musím chodit v silonkách, jinak se do nich nenarvu :D

    OdpovědětVymazat
  5. v F&Fku majú sakra dobré zľavy!

    OdpovědětVymazat