pátek 15. dubna 2011

New clothes

Tohle je outfit z mích nových věcí, když jsem se původně jela podívat do Olympie jenom na plavky:D A ten top je horký kandidát na oblíbený kousek oblečení. Je bílý takže se dá kombinovat skoro se vším:) Měla jsem hodně velké dilema jestli si vzít černé, růžové a nebo bílé:D (Bohužel) Tohle není všechno co jsem si koupila, ale to ostatní až příště:P

 Top- New Yorker
Pásek- New Yorker
Cardinag- C&A
Kalhoty- Gate

(pořád jsem bez foťáku takže fotky jsou děs a bída:/)


Jinak jsem si koupila krásné růžové silonky zlevněné ze189 Kč na 55Kč velikost  M/L. Byla jsem z nich nadšená než jsem si je zkusila.. Byly mi maléé!. A aby to nebylo málo při sundávání jsem si tam ještě udělala oko. Já bych ty silonky mohla ničit závodně, fakt že jo:/

Žádné komentáře:

Okomentovat