sobota 9. dubna 2011

New cosmetics

Strašně ráda nakupuju kosmetiku. Takže jsem se nemohla dočkat, až vyrazím na nákupy. A musím se pochválit nakoupila jsem levně! Všechno bylo ve slevě:) Takže jsem dost ušetřila.Mám doma Lybar tužidlo na objem, zdá se mi že moje vlasy jsou splihlé, takže pokud mi tohle nepomůže, tak si asi koupím pudr na vlasy od Got2be pudr na vlasy,  který zvětší objem. Slyšela jsem na něho samou chválu tak ho musím taky vyzkoušet!:)
A tohle jsou včerejší úlovky, ještě je nemám vyzkoušené. Pokud chcete můžu pak o nic napsat menší recenzi:)
řasenka Gabriella Salvete-50,-

Shauma rozčesávač vlasů-65,-
 Tohle jsem koupila ve výprodeji kosmetiky S-he, nemohla jsem se rozhodnout kterou si vezmu, jsou celkem podobné, ale jedna je  taková víc do růžova. No, a tak jsem si vzala obě dvě:D Jedna za 30,- tož neberte to!:D Naštěstí nejsou moc výrazné, takže jsou pro běžné nošení jako stvořené!

330 magic colours lipstick

390 magic colours lipstick

extrémně jemný matující pudr s vitamínem E od Gabriella Salvete odstín 02- 89,-


2 komentáře: