úterý 26. dubna 2011

Pudr od Got2be

Už jsem viděla pár článku o tomhle produktu a dneska jsem si ho konečně koupila:) Byl ve slevě za 99,90Kč v Rossmanu. Hned jak jsem přišla domů, tak jsem ho vyzkoušela. A jsem celkem spokojená ještě se s tím musím pořádně nauučit zacházet a bude to dobrý:)

Před                                       Po









A nevíte jak se dělají ty obrázky jak to přeblíkává taková ta animace. dííky:)





5 komentářů:

  1. taky se chystám si ho pořídit :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tak na ten se už delší dobu chystám:)) ještě nikde jsem neviděla před a po..děkujuu :D jdu na nákup ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. a na animace jsem dřív měla program, ale teď je většinou dělám na http://picasion.com/

    OdpovědětVymazat
  4. vážně funguje?? Já si ho snad taky pořídím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Zítra pro něho jdu! Všichni ho jen chválíte, tak ho taky musím prubnout :-))).

    OdpovědětVymazat