sobota 30. dubna 2011

some news of today

  • Dneska byl můj první volejbalový turnaj v téhle sezóně
  • Už nutně potřebuju foťák
  • Nový příspěvek bude opět zítra
  • Dneska jsem se pořádně spálila od sluníčka, au
  • Teď se budu dívat na Marley a já.
  • Spálila jsem si prst o cookies, které dělala ségra.
  • Mám v plánu zítra na oběd udělat žemlovku.
  • Vyjímečně jsem dneska večer doma a snažila se udělat pár věcí do školy
Neznáte ještě nějaké dobré filmy? vůbec nevím na co kouknout. A taky mi sem můžete napsat vaše oblíbené písničky;) a taky klidně vaši oblíbenou knížku;)
Sice je ta fotka skoro rok stará, ale asi tak nějak teď vypadají moje vlasy:D

7 komentářů:

  1. Ty boty jsou z H&M za krásných 600kč :D :) maj tam i různý barvy..

    Můj mozek je momentálně vygumovanej, takže ti neporadím knížku ani film, snad někdy příště :D

    OdpovědětVymazat
  2. stará fotka, ale jsi na ní moc hezká ;) kočka.
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ted jsem dokoukala dívčí partu a bylo to dobrý :) ,ikdyž nečtu ty dívčí romány tolik ,tak doporučim :princezna od vedle nebo ostrov zamilovaných :)))

    OdpovědětVymazat
  4. stará fotka ale pořád krásná,ty šatky jsou perfektní ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám za sebou týden stahování filmů, tak radím: Láska a jiné závislosti, Just Wright, Dear John, Gia

    OdpovědětVymazat
  6. Přečti si cokoliv od Dana Browna... (Šifra mistra Leonarda, Andělé a démoni) A ta fotka ačkoliv je třeba stará, je výborná :))

    OdpovědětVymazat
  7. na téhle fotce ti to moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat