čtvrtek 14. dubna 2011

Wishlist

Tak jsem si zkusila udělat svůj wishlist. Kdyby to šlo chtěla bych vlastnit úplně všechno co na něm je! A taky jsem zjistila že teď hodně ulítávám na takové staré růžové a bílé. Je to šílený. Jinak jsem byla zase na nákupech ( původně jsem se šla podívat na plavky). No a časem uvidíte jak to dopadlo:P
Pokud by někdo nevěděl co s pěnězmi tak tady má  inspiraci:D

Byla jsem už 2x v H&M, prolezla jsem to uplně celý skrz na skrz, ale tu baseballku jsem stejně nenašla:/ Já ji chci!:D

8 komentářů:

  1. Tu baseballku bych taky chtěla, ale u nás H&M vůbec nemáme:(

    K tomu romwe: jo, poslali mi balíček i za tolik followerů :D koukala jsem docela dost ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec nic ti nedali? Já vím, že jedné holce, co měla málo followerů, dali 5 dolarů ... divný je to :(

    OdpovědětVymazat
  3. Taky zkusím štěstí u romwe :),jsem tvůj čtenář :),byla bych ráda,kdyby jsi byla taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. wishlist je naprosto boží, všechno bych si přála! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Gorgeous, especially the pink tutu skirt

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super,že ti dali ;)
    Akorát než to použiješ, tak si pořádně pročti ty podmínky ;)

    OdpovědětVymazat