čtvrtek 5. května 2011

5.5

Ze začátku dne to vypadalo, že budu mít den "blbec", ale naštěstí to dneska bylo v pohodě. A po dlouhé době jsem vyvenčila svoje boty na podpatku. Asi si je přestanu kupovat, mám talent na to, udělat z bot za 350 Kč boty za 500Kč. Sešlapané podpatky, znáte to ne?:)

A teď to co jsem měla dneska na sobě. Tohle tričko patří k nejoblíbenějším a ryfle taky.






A taky mi konečně přišli poukázky do Mcdonalda:P I když teď se snažím jíst zdravě tak stejně tam půjdu:D
Thanks to McDonald´s!

Soutěž stále běží, tak prosím hlasujte tady !


Přemýšlím, že si koupím Kodak EasyShare C195. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Zatím jsem četla dobré recenze:)



3 komentáře:

  1. Ty boty jsou krááásné! Sluší ti to :-).
    A tím foťákem zkušenosti nemám, takže to neporadím.
    A hlásla jsem :-).

    OdpovědětVymazat