neděle 22. května 2011

British & American flags

V poslední době se mi moc líbí oblečení s obrázkama vlajek. Nejčastěji se asi používá britská a nebo americká. Takže do léta si chci pořídit něco s britskou a nebo americkou vlajkou. V brzké době se můžete těšit na můj wishlist. Sakra, kdyby měla miliony tak si pořídím skoro všechno z fashiolista.com!
Takže se dávám trošku inspirace.:)
Tyhle šortky se mi moc líbí. Našla jsem je tady . Nemáte někdo zkušenosti s tímto obchodem.?
A co vy, máte doma nějaký kousek oblečení s vlajkou?

6 komentářů:

  1. áno áno vlajky sú super no žiadny kúsok nevlastným

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej škoda že jsem žádný podobný kousek neviděla u nás v obchodech :(

    OdpovědětVymazat
  3. miluju britskou vlajku.. ale nelíbí se mi na všem
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. to tílko s americkou vlajkou musím mít!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. no ten svetr je naprosto úžasnej, nemám slov ♥

    OdpovědětVymazat