pondělí 30. května 2011

For fun

Je celkem vtipné, že jsem nachlazená, nejdu do školy ale odpoledne na brigádu jdu:D Taky jsem to včera nemohla vydržet když bylo krásně a vyjela jsem s kámoškami na brusle. Celkem jsme si mákly. No a já jsem se nenamazala a mám teď totálně rudé stehna. Vypadá to jako kdybych mela červené podvazky:D je to fakt vtipný, ale celkem to bolí.:(
Momentálně zažívám krizi, NEMÁM CO NA SEBE!! Takže v červnu budou velké nákupy.:)

       Pro ty co četli Twilight ságu:D
 Taky si chci změnit desing blogu, ale vůbec nevím jak na to.:/ Nemáte nějaké rady a tipy?:)

3 komentáře:

  1. twilight jsem nečetla, ale asi jsem to pochopila :D:D dobré no:D
    jinak na designy taky nemám poslední dobou vůbec žádné nápady :D
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. twilight je najlepsi!!
    Najjednoduchsie je dat do googlu how change..a co potrebujes

    OdpovědětVymazat