úterý 24. května 2011

GO TRY IT ON

Nedávno jsem na jednom blogu viděla článek o GO TRY IT ON (kliknutím na odkaz se dostanete na jejich stránky)  a dost mě to zaujalo, takže vás chci s tím taky seznámit.Tak tato aplikace do mobilu je přesně pro ty, kteří mají při nakupování oblečení dilema, jestli si to koupit nebo ne a nebo jak v tom vypadají. Já osobně se často ptám, jak v tom vypadám. A proto vznikla aplikace Go try it on. V kabince se vyfotíte a pošlete MMS a lidi budou hlasovat buď "wear it" a nebo "change it" a nebo taky můžou napsat k tomu nějaký komentář. Ale bohužel je tahle aplikace do Iphonu nebo jiných androidů.



Co si o tom myslíte? Máte někdo tuhle aplikaci? Já osobně si myslím, že je to dobrá věc,:)


1 komentář:

  1. mám androida, takže zkusím určitě, protože to minimálně zní zajímavě :P
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat