pátek 6. května 2011

Gossip Girl

Gossip Girl je moje závislost! Miluju když mě úplně pohltí ten děj, ale pak je ještě o to horší návrat do reality. Přesně takhle chci žít jak je to v Gossip Girl. Takže se každé úterý těším na nový díl. Včera jsem se konečně podívala na S04E20 " The princess and the frog". A musím říct, že to byl nejúžasnější díl. Celou dobu jsem byla do toho zažraná a málem mi ukápla i slzička. Ale důvod proč o tom píšu je, že mě zaujalo tričko, které měla Serena (Blake Lively) na sobě. Strašně moc se mi líbí, přesně takové tričko bych brala! Dokonce je ve starorůžové a já tuhle barvu miluju♥


Pokud jste tento díl ještě neviděli tak vřele doporučuju. Možná se na něho dokonce podívám s anglickýma titulkama a bych se zlepšila v angličtině.

Malá ochutnávka z dalšího dílu:)



3 komentáře:

  1. Jj Serena měla úžasné triko ;)) Celkově se mi líbí, jak tam chodí oblékaná! A super díl, musím souhlasit

    OdpovědětVymazat
  2. je krasna cela!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. já moc GG nesleduju,teď ujíždím na Pretty little liars :) ale to triko já vážně pěkný

    OdpovědětVymazat