úterý 17. května 2011

Grey cardinag again

Už podle názvu poznáte, že opět jsem měla na sobě svůj nejoblíbenější cardinag. Neznám nic pohodlnějšího, s parádními kapsami, co by se hodilo skoro ke všemu, je v tom teplo a pro takové počasí jako stvořené.
Ještě chvíli ( možná 1-2 měsíce) budete muset přetrpět koupelnové fotky focené mobilem. Ale pokud to bude možné zkusím fotit i někde jinde než v koupelně.


 Dneska jsem zažila krizi své skříně, převlékla jsem se snad 4x, než jsem byla s výsledkem spokojená. Znáte to ne?:D
 Pro milovníky GG: Dneska vychází nový díl!

6 komentářů:

  1. cardigany jsou nejlepší a nejuniverzálnější věc na světě! taky jsem ho dnes měla na sobě, ale modrý :D

    OdpovědětVymazat
  2. ja som dnes mala podobný ako ty :) :D

    OdpovědětVymazat
  3. cardigan vypadá skvěle a pohodlně :) sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. paradny je ten cardigan..aj ja mam svetrik ktore stale nosim :D ku vsetkemu sa to hodi a je pohodlny...poznam take :)

    OdpovědětVymazat