sobota 28. května 2011

jsinej.cz - 22. týden- hodnocení outfitů

Tak jsem se rozhodla napsat článek o http://www.jsinej.cz/ . Sama jsem se té soutěže zúčastnila a myslím, že je dobré to zkusit. Když budete mít hodně hlasů tak můžete jít utratit poukázku na 200Kč do H&M. A nebo poukázku 200Kč do http://forseti-fashion.cz/.  Všimla jsem si taky, že se do té soutěže přihlašuje celkem dost blogerek, které sleduji. No, a rozhodla jsem se udělat menší recenzi outfitů na soutěžní týden číslo 22.

Takže hodnocení outfitů:
 Jednoduché- Takhle bych to ohodnotila. V jednoduchosti je krása a tímto oufitem se nedá nic pokazit. Jinak top se mi moc líbí.
Obyčejné černé šaty. Ty vypadají vždycky dobře, jen je škoda, že na té fotce toho nejde moc vidět.
Na první pohled mě zaujalo tílko. Vypadá fantasticky. Outfit je takový jednoduchý. určitě bych to vylepšila třeba černýma červeným náramkem. Ale jinak se mi moc líbí. Myslím, že je nejzajímavější ze soutěžících tohoto týdne.
Tento outfit, je opravdu zajímavý. Líbí se mi ty boty a šortky. A takový styl se mi líbí.
Tento outfit mi připomíná 80. léta. Asi to bude tím třičkem. Já osobně bych se asi takto neoblékla. Ale každý má svůj styl.
Tady se mi líbí modrá košile. Jinak pěkný outfit.
Krása! Šaty vypadají dobře, ikdyž je škoda že nejdou vidět pořádně. Boty se mi také líbí. A chválím kytičku ve vlasech, vypadá opravdu dobře. 
Tady asi není co vytknout. Je to pěkně sladěné. A moc se mi líbí ta kabelka.









4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj založila som si nový blog fashion by ansus bola by som rada keby si sa prišla pozriet a komentovat pripadne by si ho sledovala máš super blog sledujem ho. Bola by česť keby si prišla práve TY.

    http://ansus-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat