úterý 10. května 2011

Nails inspiration

Strašně mě baví lakování nehtů. A tak jsem se na weheartit.com našla pár inspirací.:) A je taky možné, že jich pár vyzkouším.




Aktuálně moje nejoblíbenější písnička:)




5 komentářů:

  1. Ty s holubičkama jsou nejlepší!!!! :) Jůůů..

    Boty stály okolo 200Kč, nějak 198Kč nebo nějak tak. :D Ale na nich bylo napsaný 270, příjdu k pokladně a prodavačka mi řekne 200Kč (zaokrouhluji si to:D)

    OdpovědětVymazat
  2. ty nehty jsou skvělé!! :) V příštím životě si pořídím osobní lakovačku nehtů!! :D Protože sama si je sotvna nalakuji jednou barvou! :D
    http://ragazza-sorridente.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. super nehtíky...ale už se vidim jak si to dělam doma sama....

    OdpovědětVymazat
  4. jééééé, ty berušky jsou úžasnééé:-) Jinak u mě na blogu probíhá giveaway, tak se připoj pokud máš zájem:-)
    http://destylife.blogspot.com/2011/05/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné. Líbí se mi nejvíc první a pak i třetí.

    Jinak Judas se mi taky líbí. Teda spíš se mi zalíbil klip a to mě na poprví ani skladba a ani klip nějak neoslovil.

    OdpovědětVymazat