středa 4. května 2011

Nude wishlist

Po dlouhé době jsem projížděla stránku  fashiolista a tak jsem vytvořila nový wishlist. Na téhle stránce se mi nejvíc líbí to, že když se vám tam něco líbí tak tam najdete i odkaz na obchod odkud to je:)

Když se na to tak dívám, tak by se to dalo možná použít jako outfit. Sice by ste byly celé v nude colour. Ale myslím, že by to vypadalo hodně dobře. Třeba na nějakou párty ve stylu GossipGirl!:)
A teď se pěkně vrhnu na další díl GG. Sledujete to taky?
¨

Soutěž jsinej.cz stále pokračuje ještě 4 dny. Tak prosím hlasujte pro můj outfit tady .

A taky mi napište co by vás zajímalo nebo o čem by jste chtěli článek, aby můj blog byl zajímavější. :)


2 komentáře:

  1. taky mam ráda nude věci. a ten lak mam a chanelku a rtěnku bych brala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle barvu jsem si poslední dobou hodně oblíbila:-)
    GG sleduju, ale musím říct, že poslední dobou mě to už nebere tak jako dřív.. první série se mi líbily víc:-)

    OdpovědětVymazat