pondělí 9. května 2011

Red & White vol. II

Můj dnešní outfit byl opět ve stylu červeno(černo)bílé. Zbožňuju tyhle barvy. Takže tohle je můj dneší outfit.:) Ještě zkusím sehnat nějaké pěkné vzorované silonky, třeba se srdíčkama a pak to bude ideální. Nevíte kde se dají sehnat, kromě romwe?
Jinak jsem zase zrušila podpatky u lodiček, které jsou na fotce. Asi si přestanu kupovat lodičky. Není možný jak rychle ty podpatky ničím. A jak jste na to vy s podpatkama?:)

                                               
Sukně- C&A
     Tričko- Reserved



7 komentářů:

  1. Silonky se srdíčky seženeš v Tesku - F&F :)A ta sukýnka je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  2. silonky se srdíčkama mám za gate :))

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně je perfektní :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Zkus Gate,mají je jen za 48czk :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhenrý outfit, hlavně ta suknička, koukala jsem po ní v C&A :))) Nádhernáá.

    OdpovědětVymazat
  6. srdíčkované silonky byly vždycky v Gatu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to slušíí ;) krásný :)

    www.mikinka-d.blogspot.com

    OdpovědětVymazat