úterý 7. června 2011

Angry

áááá. Už podruhé za tento týden jsem pípala v obchodě. A ani v jendom případě to nebyla taška, ale moje oblečení. První to byla košile a druhá sukně. A samozřejmě byly obě dvě z C&A!! Za co ty prodavačky platí? když nejsou schopny odčipovat ty věci. sakra!  Už jsem alergická na pípání!!


A taky jsem dostala 50% slevu na nákup do http://www.viktoriadesign.cz/ . Takže pokud budete mít někdo zájem. Tak mi napište e-mail. Mě se tam totiž nic nelíbí, tak by to byla celkem škoda:) Ale taky je tam letní sleva  30% na všechno:)

4 komentáře:

  1. Jsi si jistá že ten kupon předáš? :) Protože já bych se hlásila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Už se mi ozvala jedna slečna dřív. Ale je tam letní sleva 30% procent;)

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekná suknička, aj celý blog :) sledujem ho :)

    OdpovědětVymazat