středa 1. června 2011

Embassy- černobílá

Už je to hodně dávno, ale musím se pochlubit:) Objevila jsem se v klipu od skupiny Embassy- Černobílá!:) Nejde mi sem dát video, takže odkaz na video najdete tady :) Schválně jestli mě najdete!:D A abych vám to zjednodušila tak vám ukážu, kterou fotku máte hledat!:)

GOOD LUCK!:)

Jo a taky jsem konečně viděla film Just go with it, nebo-li česky Zkus mě rozesmát. Hraje tam Adam Sandler ( kterého tolik zbožňuju:D) a Jennifer Aniston. Opravdu, ale opravdu se na to musíte podívat, pokud ste to ještě neviděli. Bude se vám to líbit a taky se často zasmějete:))

Taky jsem si všimla, že poslední dobou nejsou mé články o módě, ale tako všem co mě napadne.. Slibuju, že se polepším:)



7 komentářů:

  1. Jéé skoro na konci tam jsi viď? Super klip! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem tě tam našla :) na té fotce ti to moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. p.s. na té fotce ti to strasně sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezká fotka :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotečka :) myslím že nevadí že nejsou tvé články pouze o módě:) taky píšu i o jiném a je dobré mít i jiné články...všeobecné vzdělání;):P

    OdpovědětVymazat
  6. Ten film miluju :D Sandler je prostě bůh :D

    OdpovědětVymazat
  7. Pořád jsem si chtěla stáhnout nějakou dobrou komedii, ale nemohla jsem nic najít.. takže díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat