pondělí 6. června 2011

Few words

Rozhodla jsem se, že si teď aspoň nic nekoupím. Budu šetřit na dovolenku!!! A tak bych se vás chtěla zeptat jestli nemáte nějaké zkušenosti s Last minute zájezdama a co by jste tak doporučili. Nebo kde jste byly nejvíc spokojeni a tak.:)

  • Teď mám asi 14 dnů Murphyho zákonů. Už mě to nebaví nic mi nevychází. ááááááá!!
  • Zase mám depky ze školy
  • Už mám vymyšlenou giveway, ale jelikož vás tu není ještě 100. Tak nic nebude. (určitě by se vám dárek líbíl:P)
  • Opravdu, ale opravdu se nedá žít bez foťáku
Takže to bylo něco málo k dnešku. Teď je ten nejhorší týden ve škole, takže se jí musím naplno věnovat (beztak se na to vykašlu:D)
A chtěla bych se zeptat, kde sehnat knížky od Lauren Cornad. Kupovat se mi to nechce:D

Prej tu vypadám jako Katty Perry:)

A taky bych vás chtěla poprosit o hlas tady . 
Poukázka do H&M by se mi dost hodila:) Tak šup!:D

4 komentáře:

  1. zkušenosti s last minute mám, letos i minulý rok jsme tak letěli/poletíme a je to nejlepší pro někoho, komu je jedno, kdy poletí.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady ti to vážně moc sluší :)) skoro bych tě nepoznala ty jo :D a trošku podobná jí jsi :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. napiš mi kdyžtak na mail tesssbo@gmail.com a dohodneme se :)

    OdpovědětVymazat