pátek 24. června 2011

Gossip Girl books

Jsem těžká závislačka na Gossip Girl! Takže jsem co nejdřív vlítla do knihovny, abych ukořistila pár knížek GG od Cecily Von Ziegesar. Už jsem přečetla 3: Trojčata, Proslulá, Bezstarostná. Teď mám doma : Nezapomeň na mě a Miluji tě napořád. Zbožňuju takové tyto knížek!

My dependence is Gossip Girl! So I go to the library and I take a few books of Gossip Girl by Cecily Von Ziegesar. I am was reading 3 books : The carlyles, Notorious, Recless. Now I am having at home : Don´t you forgot abou me and I will always love you. Love these books! (Sorry for my mistakes)
Trojčata/ The Carlyles
Bezstarostná / Recless
Proslulá / Notorious

Všechny 3 doporučuju, sice nemají se seriálem skoro nic společného, ale hlavní postavou tam je Jenny, která se už v seriálu skoro vůbec neobjevuje.




Četli ste taky něco od Cecily Von Ziegesar? A líbili se vám knížky?:)
Have you ever read any books by Cecily Von Ziegesar? And did you like these books?:)




6 komentářů:

  1. Jasne čítala som ju a moc sa mi páčia jej knihy čítam ich stále

    OdpovědětVymazat
  2. čekám až v knihovně bude první část, ale jak vidím, asi to moc nevadí, že? .)

    OdpovědětVymazat
  3. su naozaj super, ja som mala najprv knihy a potom som zistila ze je aj serial t bolo radosti:))

    OdpovědětVymazat
  4. Gossipky jsem přečetla snad všechny :) nejvíce se mi líbila knížka Miluji tě napořád :)

    OdpovědětVymazat
  5. TeengirlK: tu teď zrovna čtu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja sa strašne teším na seriál! Doteraz som nevidela ani jednu časť, ale inšpirovala si ma.. už sťahujem.)

    OdpovědětVymazat