pondělí 27. června 2011

Kayture´s dress

Myslím, že většina z vás ji už zná. Tahle nádherná, blonďatá slečna má opravdu skvělý styl. Baví mě její fotky a články ( díky ní se budu věnovat angličtině i přes prázdniny). Ještě teď obdivuju její sbírku rtěnek. A taky mě tím trochu nakazila, od té doby se v drogeriích dívám jenom po rtěnkách ( a musím si našetřit na rtěnku od Chanel!:D) Ale pořád musím myslet na její broskvové šaty! Jsou překrásné! Dočetla jsem se, že jsou z H&M tak doufám, že tam teď jsou nebo v brzké době budou! Ty prostě  musí být moje! Jsou pro podzimní taneční jako stvořené:)


Ty šaty a to psaníčko! Ona celá je dokonalá.

A ješte vám její sbírka rtěnek

Takže mojí milovaní, pokud budete v nejbližší době v H&M a uvidíte je, tak mi dejte znamení a já pro ně okamžitě jedu!:D




16 komentářů:

  1. ty šaty sou strašně krásný - miluju tuhle broskvovou barvu.. co se týče rtěnek Chanel, také bych si ji jednou chtěla pořídit, miluju jejich barvy♥ =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou úžasný..Možná to bude ostuda, ale já tu blogerku neznám, kdo to je?? :))

    www.thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Áno, já jí zbožňuju! :)
    Je krásná, má styl, je svá. Je ženská :)
    Skvělý článek, takovéhle mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Petra. P : jeto 17letá blogerka ze Śvýcarska:) už jsem k článku přiložila i odkaz tak se mužeš podívat:) určitě stojí za sledování!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jej blog milujem, celú ju obdivujem. Tie rúže ma dostali :D Je taká dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Chuckina: Děkuju moc, jsi zlatá :))

    OdpovědětVymazat
  8. ty šaty jsou fakt úžasné a ona je skvělá, její blog sleduju už strašně dlouho:)...moc se mi líbí tvůj blog:)

    na mém blogu právě probíha giveaway, zvu tě:)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Love the color of her dress...light coral orange. Love love love.

    I am hosting an aztec shorts giveaway if you're interested!
    strawberry freckleface

    OdpovědětVymazat
  10. děkuji za komentář:-) morgan s colou je nejlepší :D ale taky se to nesmí moc přehánět, pak to nedopadá dobře:D
    děkuju za názor na ty podpatky, já doma pár párů mám, ale stejně mi jen leží ve skříni :/

    OdpovědětVymazat
  11. taky sleduji jeji blog :X ma super styl :D

    http://thuy-onlineshop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, meruňkové šatičky :-) Krásné! Na věneček jsem měla takové, ale dlouhé :-)
    A ty rtěnky...aaach ♥ Mít je taky, tak se snad pomaluju celá štěstím :D Já jsem si včera pořídila dvě své první.

    No a jinak Tě zvu na svoji giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  13. Šaty jsou dokonalé a ona taky. Také ji sleduji. Je kouzelná.
    http://daniaonthestreet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. přesně ty šaty mám. dostala jsem je už dávno v showroomu, ale asi před půl rokem jsem je viděla v HM v Myslbeku ve slevě za 400,-Kč. kdyžtak je tu odkaz na ty šaty jak je mám na sobě na jedné akci. http://posh-pash.blogspot.com/2011/03/obsessed.html

    OdpovědětVymazat
  15. já tyhle šaty viděka včera v HM za cca 1000,- ale abych pravdu řekla vypadali docela obrovsky i v malých velikostech....chce to do nich mít postavu a ona je vysoká jak žirafa takže nevím nevím ;) a psaníčko jsem taky viděla někde v afi paláci ale už si nevzpomenu v jakém obchodě ;)

    OdpovědětVymazat