úterý 28. června 2011

Make-up

Strašně ráda nakupuju kosmetiku! Nedávno jsem si pořídila nový make-up a pudr. A jsem s něma moc spokojená. Jsou lepší než ty co jsem měla před tím.

I love shopping of cosmetics. I bought a new make-up and powder. I am satisfied with them. They are better than my old make-up and powder.


Make-up od Mabelline - New affinitone (03 light sandbeige)

S tímto mak-upem jsem hodně spokojená, je rozhodně lepší než make-up od Rimmel Stay matte. CO víc k tomu napsat? Prostě je dobrej a aji trošku zmatňuje pleť. Stojí za to si ho koupit. Cena je kolem 170Kč.


Komapaktní pudr od Balea Young (03 sand)

S tímto pudrem jsem taky spokojená. Na pleti vydrží déle než pudr od Rimmel Stay matte. A dobře se nanáší. A navíc není moc drahý stojí 85 kč.


4 komentáře:

  1. Ten Balea pudr je výborný :)
    A jinak od Maybelline mám ráda jenom řasenky, ani pudry ani make upy mi moc nevyhovují :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám od Maybelline rada len lesky a rúže :) Ten make-up som už mala, neviem od essence mi sedí viac :)

    OdpovědětVymazat
  3. looks good :D
    share the feeling
    visit <3
    www.samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpovědětVymazat