čtvrtek 2. června 2011

My flowery dress and some movies:D

Já ty šaty miluju, a ne jenom proto, že vypadají božsky,ale taky proto, že jsem je koupila za neuvěřitelných 169Kč v Tally Weijl!!!!! A beztak tu o nich budu básnit ještě dlouho, sice je škoda, že jsou trošku kratší, ale už jsem si na to zvykla.

A jelikož je červen, nejhorší měsíc v celém školním roce, tak se teď budu muset víc věnovat škole, abych si na poslední chvíli zpravila všechny známky. Taky to tak děláte nebo si udržujete známky celý rok?

Taky mě napadlo, že bych mohla začít psát i anglicky, ale asi by tam bylo hodně chyb:D No uvidíme.:))

A taky jsem viděla asi 1/3 filmu Voda pro slony, a už jenom ten kousek mě dostal! Neuvěřitelnej film!:) Takže doporučuju. Jo, a taky jsme dneska se školou byly na filmu Lidice. Tohle stojí opravdu za vidění je to trošku podobné filmu Habernamnnův mlýn, který taky doporučuju! V obou filmech hraje Karel Roden ( opravdu výborný herec). Let´s go to cinema!!!:D

pro zvětšení klikněte na fotku

6 komentářů:

  1. 169 kč? tak to byl sakra dobrej kup! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný šaty... A díky za recenzi - také chci zhlédnout Vodu pro slony :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šatičky jsou fakt boží!

    OdpovědětVymazat
  4. Sluší ti to:-) ty šaty jsou perfektní a navíc za 169!! Hold umíš nakupovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. perfektní šaty ! :) film Lidice jsem dneska taky viděla, překvapil mě ! :)

    OdpovědětVymazat