sobota 4. června 2011

Nude nail polish

Konečně jsem si pořídila Nude lak na nehty. Jupíí! Sice by mohl být ještě víc béžový, ale jsem s ním celkem spokojená. Má krátký plochý štěteček a je takový pevnější. Lak se nanáší líp než těma klasickýma štětečkama.


Lak - Rimmel 200 princess pink

Taky jsme konečně vyzkoušela lak na nehty který, jsem vyhrála v Giveway od Pavlíny. Fotku nehtů nemám, ale vypadal opravdu dobře. I kámošky mi ho chválili a vydrží na nehtech opravdu dlouho!:)

Kvalita fotek je opravdu hrozná, ale ještě pár dní a budu mít snad nový foťák. A potřebuju poradit chtěla bych mít na blogu různý rubriky jako je kosmetika  a tak, prostě abych si ty články různě zařadila. Nevíte jak to udělat? Dííky moc:)





8 komentářů:

  1. Ten fialový vypadá dobře. A ty rubriky můžeš dělat přes štítky :)

    OdpovědětVymazat
  2. co jsi myslela v té první větě, že se ti líbí? :) nerozluštila jsem to..

    OdpovědětVymazat
  3. ten fialový vypadá skvěle..jinak super blog..Follow:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. aha, tak děkuju :)
    já jsem si to myslela, ale nebyla jsem si jistá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluji nude laky :)
    francebabyfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat