neděle 12. června 2011

Saturday shopping

Není nic horšího než když jedete po dlouhé době na kupovat a nestihnete projít všechny obchody a ještě k tomu když do vás rodiče celou dobu valí ať si pohnete, protože spěchají.:// A protože už jsou skoro prázdniny, rozhodla jsem se, že si konečně pořídím plavky -  NEÚSPĚŠNĚ. Asi půl hodiny jsme byla v H&M a zkoušela snad všechny plavky, které měli. Ale stejně jsem odešla s prázdnou. A díky tomu, že mi příroda nadělila široké boky, tak koupit nějaké pěkné plavky, ve kterých bych nevypadala blbě je nemožné.
  Nakoupila jsem si pár základních věcí které by měla mít každá holka ve skříni. Bílé a černé tílko a černé legíny. Takže aspoň něco. Taky jsem ukořistila ve výprodeji v H&M linky na oči na 70kč;)  Největší radost mi udělali v H&M sandále na klínku, koupila bych si je snad všechny! A zamilovala jsem se do květinových a perleťových náušnic.

Taky bych vás chtěla poprosit o radu jak udělat tyhle kategorie.:) Vybrala jsem je náhodně:) prostě chci si to taky rozdělit do různých rubrik. Pro zvětšení klikněte na obrázek.

4 komentáře:

  1. doufám že se nám brzy ukážeš v nových věcech:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. myslím, že to jsou ty štítky co se můžou psát pod článek
    a pak dáš návrh a tak na bok přesuneš štítky ;))

    OdpovědětVymazat
  3. otevři si návrh -> prvky stránky a ve sloupku klikni na přidat mini aplikaci... a najdi si tam miniaplikaci "štítky" .. to je totiž ono :)

    OdpovědětVymazat
  4. pár neuspěšných výběrů plavek už mám taky za sebou.. už docela začínám plašit, že letos budu chodit na Evu !:)

    OdpovědětVymazat