sobota 18. června 2011

White again

Tak konečně jsem využila svoje nové bílé tílko:) A vznikly z toho dva outfity. Taky jsem na rychlo udělala DIY shorts , protože jsem neměla nic, v čem bych šla do školy:D časem je ještě vylepším. Bohužel ty staré letěly do koše :( ( takže teď budeme držet minutku ticha:D). Tyhle outfity budu rozhodně nosit častěji, protože se mi strašně líbí. A taky se moc těším na tričko, které jsem si koupila od Zuzky. Ale to uvidíte, až mi přijde:P

Finally I used my new white vest. I made two outfits. I made DIY shorts because I haven´t got clothes to school. DIY shorts will be look better. Shit, my old DIY shorts ended in trash. These outfits I will be wear often, because I really like it. And I am so exciting for t-shirt from Zuzky. (I am sorry for my mistakes)


Tílko / vest - C&A
Košile / Shirt - C&A
Šortky / Shorts - DIY


Sukně / Skirt - C&A
Cardinag - New Yorker

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale spěchala jsem do školy.
I am sorry for quaility images, but i was hurrying to school.

Založila jsem si Formspring, tak pokud máte nějaké otázky, tak se klidně ptejte. Kolonku najdete v pravo nahoře:)
I have Formspring, if you have got some questions, so ask me. 

1 komentář: