úterý 14. června 2011

White top

Zbožňuju jednoduché kousky oblečení. A jak už jsem několikrát psala, tak tenhle top z New Yorkeru ( teď mě možná pár lidí ukamenuje za to, že tam nakupuju:D). Ale najde se tam pár pěkných věcí. Mě se třeba skoro nikdy nestalo, že bych si toho hodně nakoupila v H&M. Možná tak kosmetiku nebo spodní prádlo. Ale trička a tak jsem si tam ještě nekoupila. Prostě se mi nelibí, ale za to tam teď mají nejnádhernější boty. No, ale zpátky k tomu bílému topu. Ukážu vám outfity, které jsem měla na sobě. (Budete ještě pořád muset překousnout fotky focené mobilem, ale už zpracovávám mamku na nový foťák)

Top - New Yorker
Legíny - Tally Weijl
Pásek - New Yorker

Košile - New Yorker
Taška - DIY


Šortky - DIY

Nevím na co se podívat, tak mi prosím doporučte nějaké filmy. Díky;)

2 komentáře:

  1. Waukyyy, ten topík a košile sou úúžasný !!!
    filmíky? tady něco máš : Kurýr expres,
    Králova řeč,Tron Legacy ,Risk je zisk,Hon na čarodějnice , Na vlásku :)
    mikinka-d.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. hmmm:) Just go with it, smart people :)

    OdpovědětVymazat