neděle 24. července 2011

Back at home!

Konečně jsem doma! V Itálii se mi moc líbilo.A taky mě mile překvapilo chování místních lidí (až na nějaké vyjímky).Navštívila jsem Benátky, je to krásné město, ale strašně to tam smrdí a je tam lidí jak sra*ek. Zvykla jsem si na místní pohodu, pláž a půlnoční nákupy.Ochutnala jsem všemožný mořský potvory od sépií až po chobotničky (chutná to všechno stejně).Instantní jídlo a pizzu nechci vidět minimálně 2 měsíce! Ještě teď jsem se nevzpamatovala z návratu do ČR a z toho hnusného počasí co tu je.Pár věcí jsem si dovezla, takže se můžete těšit na nové články , už od zítra!


A taky vám sem dám nejhranější písničku z italských radií:)



2 komentáře:

  1. Jéé Itálie:)
    Nechci tě otravovat, ale potřebovala bych hlásek v jedné módní soutěži:
    http://www.jsinej.cz/tyden/2011/30/8bc135db01d0b288eae55af8fe52b42d
    Předem VELKÉ DÍKY a kdykoli oplatím!!,)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase Benátky obdivuju, je to nádherné historické město a má svoji krásu. Všechny ty náměstíčka, mosty, lodičky, přístavy, dřevěné kůly.. Mně se tohle město strašně líbí, ikdyž je plné turistů. A že to tam smrdí? Buď si byla v nějaké špatné části nebo byl asi zrovna příliv, ale byla jsem tam dvakrát a ani jednou to tam nijak strašně nesmrdělo, ale je to přeci město na vodě ;)

    OdpovědětVymazat