středa 27. července 2011

Ben & Jerry´s

Za prvé vám chci sdělit, že sleduju strašně moc blogů a než je všechny projdu tak mi to zabere hodinu a půl!!!

Za druhé, chci se zmínit o zmrzlině Ben & Jerry´s. Poprvé jsem o ni četla v letáčku v Albertu, ale dlouho jsem ji nemohla sehnat.  Poprvé jsem ji ochutnala v Itálii, koupila jsem si Chocolate fudge brownie a byla naprosto výborná!! Dneska jsem sehnala v Olomouci za 159 Kč 500ml zmrzliny Cherry Garcia a je snad ještě lepší než ta první! Takže začínám mít těžkou závislost na tuhle zmrzlinu a bohužel není nejlevnější:/ Ale určitě stojí za to ji ochutnat!:)


Cherry Garcia♥

Už jste ochutnaly zmrzlinu Ben & Jerry´s? Pokud ano, které příchutě vám nejvíce chutnaly?:)

8 komentářů:

  1. Oni jí mají snad všude, kam nejezdím nijak často! :D Hledala jsem si prodejny, kde tuto zmrzlinu mají a budu se tam muset co nejdřív vydat.. vypadá totiž úžasně, snad i výborně chutná :))

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, tu jsem viděla v Kauflandu u vlakáče (myslím, že to bylo tam).. dost mě láká, jen ta cena mě vždycky odradí :-( ale jednou ji asi zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. miluju Ben and Jerry`s. v Praze byla ještě před rokem přímo cukrárna kde měli jenom zmrzlinu od nich, ale bohužel jí zrušili.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tuhle nikdy neměla. Jen Hagen D. a ta je neskutečná. Mě, ale stejně přijde 500ml strašně málo, potřebovala bych tak 2l. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna dneska jsem na ní koukala v Albertovi :D Nakonec jsem odolala, ale nevím, jak dlouho ještě vydržím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Stejně nechápu, že ty nejlepší zmrzliny jsou tak drahé :D

    OdpovědětVymazat