pátek 29. července 2011

Cards

Klubové karty, věrnostní karty, karty na slevy... Ve většině obchodů se s tím setkáte. Když jsem si prohlížela peněženku zjistila jsem, že mám celkem dost těchto karet! A taky tam chodím raději nakupovat abych měla víc bodů a podobně.                            
                                                              A tady je moje sbírka

 Do obchodů s oblečením: Reserved, Reporter, Private Member, Chaos Jeans, Galpo. Škoda, že takové kartičky nejsou v H&M:(

Ostatní obchody: Drogerie DM, Tesco, Lekárna


Taky vlastníte podobné karty?

1 komentář:

  1. ty jo, ani mi nemluv.. já jich mám snad dvacet :D taky vždycky dotyčnou dlouho hledám :-D
    Dm, Schlecker, TETA, Tesco, Marionnaud, Vitaland, 2x lékárna, Knižní klub,IKEA, Billa, Cinestar, Sphere card apod..
    a k tomu ještě zbytek jako In-karta, Oriflame, řidičák, kreditka, ISIC, průkazka do knihovny.. se divím, že se mi to do té peněženky vleze :-D

    OdpovědětVymazat