pátek 1. července 2011

Fitbox

O této sportovní aktivitě jsem četla jenom pár článků a viděla pár videí. Prostě mlátíte do pytle podle rytmu hudby:D A v pondělí jsme měla tu čest si to vyzkoušet na vlastní kůži. Málem jsem umřela hned po rozcvičce (už nemám fyzičku jako dřív:D). Ale nevzdala jsem to a vydržela jsem mlátit ten pytel až dokonce. Při tom vybijete spoustu energie a pak jste příjemně unavení. Fakt to stojí za vyzkoušení, rozhodně doporučuju.
A pokud jste nasrané, tak si na tom taky dobře vybijete zlost:)


A čemu se věnujete vy?:)

3 komentáře:

  1. Děkuji moc. Máš hezký dess:)

    OdpovědětVymazat
  2. jojo taky už jsem nad tím přemýšlela, ale nikdo nechce jít se mnou a já tam nechci být za blbečka sama =D

    OdpovědětVymazat
  3. taky už jsem o tom slyšela, tak bych se mohla konečně rozhoupat a někam zajít :)

    OdpovědětVymazat